1. Hogyan lehet megrendelni a terméket?Akár 1 rövidke perc alatt is leadhatod a rendelésed! Az általad kiválasztott terméket rakd a kosárba. A jobb felső sarokban látod a kosaradban szereplő termékek mennyiségét és értékét. Ugyan itt megtalálod a pénztár gombot ahol fizetési és szállítási opciókat tudod beállítani. Ezek után mégegyszer letudod ellenőrizni a rendelésed.2. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?A bejelentkezéshez használt fülön kérhetsz jelszóváltoztatást. Ehhez a regisztrációnál megadott email címedre lesz szükséged. Vagy kattints ide.3. Mit jelent a termékeknél a „Készletezett” szó?Az általunk nagyobb mennyiségben tartott és raktározott termékeket jelőli. Valós raktárkészletről azért sose árt érdeklődni akár telefonon vagy emailben.4. Lehet az Önök üzletében személyesen vásárolni, rendelés előzetes leadása nélkül is?Természetesen! Webshopon található termékek széles skálája elérhető készletről üzletünkben. Boltunk helyileg a 1097 Budapest Kiskalmár utca 7. címen található.5. Hogyan tudom ellenőrizni, hogy jó-e rám az adott méret? Mi van akkor, ha nem jó méretet választottam?6. Milyen fizetési módokból választhatok?További információért kattintson ide7. Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?Az alábbi linken követheti a Foxpost és a Express One csomagjait.8. Fizethetek bankkártyával a futárnál?Igen! A házhozszállítással kért megrendeléseket az Express One szállítja,ahol van lehetőség bankkártyás fizetésre utánvét esetén.9. Milyen hamar kapom meg a csomagomat?Ha a termék raktárról elérhető és délig leadja a rendelést, akkor akár másnapra is megkaphatja a csomagot!10. Kérhetem a terméket FOXPOST csomagpontra ?Jelenleg még nem lehetséges.11. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?A kosárösszesítő jobb oldalán a megrendelés összesítő alján tudja beváltani a kuponjait.12. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?Kupon kedvezmények internetes rendelésre vonatkoznak. De amennyiben telefonon renddel érdeklődjön kollégáknál!13. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?Amennyiben rossz a méret szívesen kicseréljük, amennyiben eladható állapotban kapjuk vissza a rendelt terméket. Ha a fogyasztóra vonatkozó elállási feltételek és jog érdekli, kattintson ide!14. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?Elbirálástól időtartalmától függ, de átlagosan 5 munkanappal kell számolni.15. Hová lehet visszaküldeni a terméket?Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt terméket a telephelyünkre küldjék és ne a számlázási címre. Telephelyünk címe: 1097 Kiskalmár utca 7. Promol Munkavédelmi Bolt.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.